الأحد، 16 يونيو 2013

0



وانا اللى كنت ناوية اكتب بوست افتتاحي النهاردة ومتحمسة ضاعت طاقتي فى استيعاب تطورات سي جوجل وسي بلوجر

على العموم انا مش هستنى لأول سبعة هبدأ قبل كده ان شاء الله


هتبقى فرصة كويسة جدا اني ارجع اكتب فى مواضيع كتير ببقى عايزه اكتب فيها بس بكسل


لكن موضوع مدونة جديدة ده هايل فعلا يمكن يكون اول موضوع اكتب عنه ان شاء الله


هروح انام بقى عشان بكرة عندنا لقاء تدويني حريمي محدش هيحضره فى الغالب غير انا وسماح وباقى الناس اعتذرت ههههههه


دي هتبقى مدونة فظيعة خالص :)


تصبحي على خير يا رحيل طالما محدش هنا غيري النهاردة

هناك تعليقان (2):

  1. أنا خايفة نحول جميعا من الحوليات ديه اديني سمعت كلامك ورحت عملت حولية بس مكتبتش حاجة
    انا حاسة ولا كأننا قعدنا مع بعض تصدقي التليفون اظرف كتير :)

    ردحذف
    الردود
    1. انا مبسوطة خالص بحولياتك وبالتدوينة بجد والله

      المرة الجاية ان شاء الله نتقابل عندي فى البيت ونشغله قنوات اطفال
      ومن هنا لوقتها بقى نقضيها تليفونات تاني )

      حذف

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.